Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 30 december 2012

Moddigt och isigt

Fyyy vilket väglag det är ute nu! Skulle åka och handla och det var då en pärs! Först fick jag gå myrsteg till parkeringen för att inte ramla omkull i halkan, och väl på parkeringen var det så moddigt att jag körde fast direkt när jag backade ut. Suck. Tog mig tack o lov loss själv och for till Ica och handlade utan missöden, men sen när jag kom hem var det samma visa igen. Körde fast precis framför min egen parkering och kom inte loss. Som tur var kom en granne och puttade på mig så jag till slut kom loss. Går inte utanför dörren mer idag. Usch! Nu ska jag börja läsa i en bok som jag tror är i min smak.

Inga kommentarer: