Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 11 december 2012

Snabb-variant?

Tack och lov verkar Edvin ha fått en lindrigare variant av magsjukan. Det kom "bakvägen" ett par gånger och han hade hemskt ont i magen, men nu verkar det mycket bättre! Skönt att han slapp kräkas i alla fall...än så länge är väl bäst att tillägga...
Jag funderar på att fly från den här bacillstugan en stund och åka o träna. Orkar egentligen inte och har ingen lust heller, men det är bara att rycka upp sig och göra det ändå. Det behöver jag. Jag kan glatt meddela att det äääääntligen börjar hända lite saker på vågen. Har ju kämpat på med Lchf sen i augusti och stått stilla, stilla, stilla vecka ut och vecka in hur länge som helst. Den här gången har jag vägrat ge upp. Nu har jag gått ner 7 kg, så jag hoppas verkligen att det fortsätter så nu, det känns ju "fett" bra! Haha...:-) Julen blir så klart en utmaning med alla godsaker. Men jag ska nog överleva den med. Hej svejs!

4 kommentarer:

Fangoria sa...

Usch stackare har ni också haft magsjuka härjandes...=( Hoppas det håller sig borta nu!
Bra jobbat med 7 kg ner!!

Catarina sa...

Ja nu får det räcka med sjukor!!! Tack, ja varje litet hekto ner är åt rätt håll, även om det gått långsamt...

Christina sa...

Duktigt!!!

Catarina sa...

Tack mamma! :-)