Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 28 december 2012

Soffhäng med Shrek

Har nyss tittat på den första Shrek-filmen fr 2001 på tv. Fast den är så gammal och har gått på tv en miljon gånger så var det första gången jag såg den- till barnens förtjusning! Jag har sällan ro att se på film, och speciellt barnfilmer. Erkänner dock att den var väldigt bra, måste nog se tvåan som går på tv i morgon!
Idag har jag varit och tränat och varit på stan en sväng. Har även handlat på maxi. Soligt och fint idag med!
Thea har börjat läsa i sin julklappsbok "Alla älskar Sigge". Hon tycker verkligen att det är kul att hon lärt sig läsa!

Inga kommentarer: