Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 8 december 2012

Julklappar

Snön fortsätter hysteriskt att vräka ner från himlen. Nu borde det ju räcka även för de som gillar snön? Jag tog mig i alla fall iväg och tränade idag. Det gick trögt, det kändes att jag inte hade varit där på två veckor! Men så klart kändes det skönt efteråt! Jag stannade för ovanlighetens skull och duschade på badhuset (brukar åka hem o duscha i vanliga fall). Jag tror jag har lite fobi för att duscha på badhus! För det första tycker jag att det är äckligt och för det andra gillar jag inte att klä av mig bland en massa främmande människor. Skulle på stan efteråt idag så därför tog jag mod till mig! ;-) Nåja, det gick ju bra det med. Sen for jag både på Ica och ner på stan. Köpte några julklappar åt lillgumman. Tror hon kommer bli glad! Jag tycker faktiskt att det är roligt att handla julklappar! Så nu blir det lite inslagning och lyssna på julmusik. Får se vad jag hittar på sen? (Det där jag inte skulle tjata om mer är så klart inte fixat än! ;-)).

Inga kommentarer: