Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 7 december 2012

Irriterad på Tele2

Blir galen snart! Har fortf ingen tv, telefon el internet!!! Kul fredagskväll...:-/ Ringde igen nu och "tjatade" för tredje gången. Tjejen i luren sa att problemet beräknas vara klart i kväll kl 19. Igår när jag ringde sa de att det beräknades vara klart kl 19.50 igår kväll, så jag tror vad jag vill om det här... Boooooring...:-(
När det väl kommer tillbaka ska jag ha avdrag på fakturan, det är då nåt som är säkert! Börjar bli smått irriterad på det här nu ...
Skulle behöva åka och handla nu, det verkligen ekar i skåpen. Skottat runt bilen har jag redan gjort för idag. Gjorde det direkt jag kom hem annars skulle jag inte orka. I morgon bitti riktar jag in mig på att kunna åka och träna igen, jag riktigt längtar, hur knäppt det än låter. "Nöjd med mig själv efteråt-känslan" är så härlig! Ha en härlig helg! Själv har jag inga som helst planer för helgen. Men skönt ändå att vara ledig!

Inga kommentarer: