Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 5 december 2012

Tyst

Satt vid datorn och beställde en julklapp på nätet då plötsligt internet bara slutade fungera... Gick upp och tänkte se på tv i stället, och invänta "Bonde söker fru", men då fungerade inte tv:n heller!!! Lyfte luren och skulle ringa Tele2, men...just ja, telefonen fungerade inte heller!!!! Tur man har mobil såna här gånger, (och kanske tur att jag inte har även den hos Tele2). Ringde då och felanmälde. Tjejen i luren sa att teknikerna ringer mig på mobilen när de har felsökt problemet... Hm...undrar hur lång tid det tar? Och undrar vad det är för fel?? Jag som sett fram emot "bönderna" hela dagen. Nu är kl åtta och jag sitter här i tystnaden och stirrar på en svart tv. Fyyy så tråkigt.

Inga kommentarer: