Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 14 december 2012

Lussemys

Jobbade kortdag och sen var det dags för årets Luciafirande på skolan. Lika fint som alltid så klart! Träffade Ann där som bjöd hem oss på Lussefika efteråt. Jag tackade ja och glömde totalt bort att Thea hade ridskola idag! Som tur var kom hon ihåg det själv men ville hellre att vi skulle gå till Ann. Lyckligtvis fick vi avboka tiden så hon har en lektion innestående i stället. Jag hade av någon anledning inte skrivit in denna veckans ridning i kalendern, och det som inte står i den finns inte i min värld...;-) Så vi gick till Ann på fika... När jag kom hem tog jag itu med projekt "skotta fram bilen" för hundrade gången sista tiden! Måttligt less. Och självklart när jag tog det sista spadtaget började det snöa igen. Anar liksom vad jag har att vänta i morgon! Efter middagsbestyr blev det soffhäng med julkalendertittande. Lånade första Greveholmkalendern sen 1996 av Ann. Den har inte jag och barnen sett, men vi ska börja kika lite i morgon har vi tänkt.

Inga kommentarer: