Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 15 december 2012

Edvins mage

Idag har Edvin klagat över magsmärtor hela dagen, han har haft så ont att jag ett tag funderade på att ringa jouren. Nu har han plötsligt kräkts två gånger inom loppet av en timme, så jag misstänker nu att magsjukan tagit om "fast den andra vägen". Usch usch usch säger jag bara! Det är SÅ synd om honom, han ligger helt utslagen på soffan. Tur i oturen ändå att det åtminstone är helg så jag slipper fler vab-dagar åtminstone! Förutom den onda magen har vi idag tittat på hela den gamla Greveholmkalendern från 1996. Vartenda avsnitt har vi plöjt igenom (fast jag slumrade till en stund nånstans på mitten!) Det var i alla fall kul att se den också. Har inte varit utanför dörren. Snöstormen lockar inte ut mig i onödan!
Nu hoppas jag Edvin blir frisk snart... Han fick springa en tredje gång nu när jag skrev...:-(

Inga kommentarer: