Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 1 december 2012

Eländet är här

Som jag misstänkte vräker snön ner när jag tittar ut genom persiennerna. Pratade m mamma igår och de hade fått massor och vi ingenting. Förstod att det skulle komma hit. MEN... Vi har klarat oss länge i år, det är trots allt första december, så jag ska försöka att inte gnälla alltför mycket! *Tänk positivt, tänk positivt...* Nu är klockan tjugo i åtta. Jag och barnen ligger och drar oss och inväntar första avsnittet av julkalendern. Spännande! Efter frukost ska vi ta itu med städning och pyntning. Det blir nog i slow motion. Jag är verkligen inte på topp. Ont i halsen och lite förkyld o allmänt hängig. Synd på träningen, brukar vara så jobbigt att komma igång sen när man haft en paus... Nåja, adventsfint ska det i alla fall bli innan dagen är slut! Måste bara visa gårdagens middag...Vi gjorde hemmagjord kebabpizza m vitlökssås, a'la lchf så klart. Hur god som helst!

Inga kommentarer: