Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 16 december 2012

God morgon!

Ligger här i mörkret i sängen och väntar på att Edvin ska vakna. Han har inte kräkts på hela natten och jag vaknade nån gång i natt av att han hoppfullt viskade: "Mamma, jag har inte ont i magen längre!". Så nu HOPPAS jag av hela mitt hjärta att det räcker, att vi andra klarar oss också. Fy bubblan! Om jag klarar mig även denna gång är det bevisat att jag måste ha en stålmage! Det verkar vara en sån intensiv aggressiv variant! Ser inte fram emot att gå ut och "leta fram" bilen heller, det kom mängder med snö igår och nu tror jag dessutom att det blivit mildare ute så den väger nog flera ton. Det blir en spännande söndag det här! Tredje adventsljuset ska i alla fall tändas och det är mysigt!

2 kommentarer:

Christina sa...

MASSOR av krya på kramar till Edvin!!!

Fangoria sa...

Usch då, hoppas han är frisk nu!