Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 12 december 2012

En sån där lat-dag

Ni vet en sån där dag då det känns sjukt jobbigt att laga mat, det är ett helt företag att ta sig in i duschen och få på sig kläder. Att hämta Thea på skolan kändes som jag hade kunnat betala nån annan för att gå i stället för mig...ni fattar hur jag menar! Det är bättre med vanliga "jobbdagar" då allt går på rutin. Jag blir helt klart en latmask när jag är hemma på dagen. Tur att det var en snabb- magsjuka så det blir som vanligt i morgon.
Vi har i alla fall roat oss en smula. Det går inte att knäppa ett enda foto där alla ser någorlunda normala ut. Det ska alltid spexas! Men vi har skrattat i alla fall- trots att det snöar ute!

Inga kommentarer: