Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 29 december 2012

Hej då julen!

Idag har julen åkt ut! Nu är det så fint och trivsamt här! Det är fint och mysigt med julen också, men inte när julen har passerat. Nu blickar jag framåt mot ljusare tider och vår- även fast jag vet att det är länge kvar!
Dagen har kommit med tråkiga besked. En vän till brorsan, bara 31 år, har gått bort. Lider med brorsan, som förlorade en vän tidigare i år också...:-(.
Det berörde mig mycket att denne kille gått vidare redan. Han umgicks alltid med brorsan när de var yngre och var till och med hit till Härnösand med brorsan och hälsade på mig och Erik innan vi fick Jonta. Vila i frid Emil! <3
Såna här tillfällen ska man vara extra glad och tacksam för vad man har, det är lätt att glömma det ibland...:-(

Inga kommentarer: