Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 20 maj 2012

Utsikt från sängen....

Vaknade strax efter åtta och utsikten när man vaknar är denna.... Men nu är det ännu fler kartonger där, har packat en hel del redan idag. Nu har jag bara 7 kartonger kvar att packa i, och jag inser att de kommer inte att räcka. Måtte jag få nycklarna i början av veckan så jag kan gå bort och packa ur nån kartong och ta tillbaka och packa i... Ändå har jag lånat 21 st! Man har som sagt en hel del saker!
Edvin sov hos Jesper i natt, och Thea sov ända till kvart över tio i morse!!! Jösses, jag var tvungen att gå in och titta så hon andades! Idag är hon pigg och glad och leker med Lina.
I morgon kväll har jag personalmöte, då går en hel dag bort när jag inte hinner packa nåt, för då kommer jag hem vid halv åtta-åtta på kvällen. Typiskt att det ska vara just nu. Vill bara få detta överstökat nån gång! Är SÅ orolig att jag får nycklarna i sista stund och att inte brorsan och Jimmy kan komma upp just då, så jag står där helt utan flytthjälp! Vad gör jag då? Hoppas det ordnar sig för nu känner jag mig mer stressad än någonsin! Lycka just nu vore att jag får nycklarna i morgon eller senast på tisdag så jag kan börja flytta lite saker själv, och att allt stämmer så jag kan få flytthjälp senast till helgen! Lycka just nu vore även att de ringer från skolkontoret i veckan och säger att jag får vikariatet, och att det går att lösa på mitt jobb i så fall, så jag kan tacka ja. Åh vad det skulle kännas skönt! Och KUL! Men men, jag ska försöka att inte hoppas för mycket...Jag är som sagt inte den enda de intervjuar...
Nä, nu är det bäst att jag fortsätter. Får inte ta för långa pauser från packandet, då kommer jag av mig och blir en latmask!

Inga kommentarer: