Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 23 maj 2012

Spooky-time...;-)

I kväll är det seans här i stan. Jag ska givetvis dit. Kartongerna får vänta.... Ser verkligen fram emot seansen, det är alltid så spännande, även om man inte alltid får någon hälsning själv.
Slutade tidigt idag, och sen jag kom hem har jag packat sex svarta säckar med kläder, gardiner, sängkläder och dukar och sånt... så nu är några fler skåp tomma. Har försökt ringa Härnösandshus igen för att tjata om nycklarna en gång till, men har inte ens fått något svar hos henne jag söker. Tråkigt. Jag känner mer och mer att jag omöjligt kommer att hinna allt innan den sista maj, som är om prick en vecka. Vet att jag tjatar, men jag är så himla orolig över det här. Känns så jäkla jobbigt när jag inte kan kolla med brorsan nåt datum när han kan komma upp och hjälpa mig, eftersom jag aldrig får veta. Suck....

Inga kommentarer: