Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 9 maj 2012

Bilen fixad

Jobbade kort-dag idag och sen var jag på skolan på utvecklingssamtal med Edvin. Det gick bra och han hade fått så fina resultat på de nationella proven också, kul! Efteråt åkte jag och lämnade bilen till Jocke och nu i kväll har jag varit och hämtat den, fixad och klar. Han är verkligen snabb! När jag hämtade bilen (alltså på samma ställe där den där stora grinden rasade på min bil) hade en fågel tydligen ätit nåt olämpligt och bajsat ner    
bilen både på ena sidan och på taket....Kul... Fast helt allvarligt så såg jag det komiska i det hela... Jag får bilen fixad till billigt pris, men nåt "skit" ska jag få på köpet...;-) Nåja... Har hunnit med en åtta kilometers promenad med Ann också, välbehövligt och skönt, jag var så trött så jag halvsov på soffan när hon ringde. Nu blir det duschen och sen natti natti.

Inga kommentarer: