Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 30 maj 2012

Hopp om livet

Är fortfarande förkyld, MEN känner mig bättre idag! Första natten jag har sovit utan att vakna hundra gånger av mina "täppt i näsan-snarkningar". Skönt! Det var då en seglivad förkylning! I morgon blir det tillbaka till jobbet och det känns skönt eftersom jag vet att det är så himla svårt att hitta vikarier nu. Känns inte bra när man är hemma.
Det börjar sakta men säkert likna ett hem här i alla fall. Börjar faktiskt bli riktigt fint om jag får säga det själv! Nu är det bara saker som ska upp på väggar kvar, tex hyllor och saker som ska stå på hyllorna! Erik har lovat att komma och hjälpa mig att borra upp sakerna i kväll, så det blir bra det! Nu gäller det bara att jag bestämmer mig hur allt ska sitta!

Inga kommentarer: