Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 27 maj 2012

Inne i lägenheten...

Är inne i den nya lägenheten. Alla saker är flyttade och Christina har påbörjat städningen. Det gick bra igår, men oj vilken tid det tog. Precis heeela dagen, de åkte hem vid elva eller nåt sånt på kvällen. Lottis kom också och hjälpte till. Jag har kört de allra sista sakerna idag. Nu är det ett enda kaos här, kartonger och säckar överallt. Man hittar ingenting! Men det kommer att bli bra. Det blev inte så trångt med bordet som jag trodde, så jag kan nog ha det kvar ändå. Internet, tv och telefon är igång efter lite hjälp. Missade dock Eurovision igår kväll då Sverige med Loreen vann!!! Kul!
Här har jag inte tid att sitta, nu är det bara att dyka vidare i kartongerna! Längtar tills det är klart!

2 kommentarer:

Christina sa...

Grattis till nya lyan!!!

Catarina sa...

Tack mammi!