Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 11 maj 2012

En förvirrad vecka


Den här veckan har jag varit virrigare än virrigast, börjar rent av bli orolig för mig själv! En dag glömde jag bort att äta lunch på jobbet, så jag åt inget förrän klockan var halv fyra... Idag när jag skulle ha lönesamtal hade jag glömt vart jag lagt mina papper, trots att jag hade haft dom på förmiddagen på jobbet. Hittade dom inte och fick gå utan mina papper till samtalet. Nyss var jag och handlade och pantade flaskor innan. När jag skulle betala när jag hade handlat kom jag på att jag hade glömt att trycka på knappen, så jag hade inget pantkvitto, och där gick alltså dom pengarna upp i rök. Ingen förmögenhet men ändå.... Förstår att det låter komiskt, men jag tycker det är obehagligt. Tänk om jag glömmer nåt viktigt när jag är ute och kör bil till exempel. Känns som jag glömmer allt! Usch jag hoppas det ger sig snart. En sak är i alla fall tur, och det är att jag inte har glömt att min syster kommer idag!!! Hon är nog här kring sju skulle jag tro, och då blir det kycklinggryta med kokosmjölk, jordnötssmör, lime och sambal oelek...och en sallad! (Tvingar henne att äta LCHF i helgen, vare sig hon vill eller inte!;-)) Jag är hungrig redan nu, så jag längtar! Det enda "fusket" det här helgen ska bli vin, och det ska bli gott det med! Det här vinet ska jag testa! Är väldigt nyfiken på det då jag har hört att det ska vara gott!

Madde gillar inte rött vin så hon får dricka "Tre apor" i stället! ;-)

Inga kommentarer: