Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 22 maj 2012

Kläder i drivor!

I förrgår var jag och hämtade kläderna som Martins mamma ringde och erbjöd att Edvin skulle få. Herreguuuuud säger jag bara!!! Det var hur mycket kläder som helst. Det var tröjor, jeans, jackor, täckbyxor, ALLT, och mycket märkessaker, tex DC, Puma, Nike och Adidas, och vi FICK allt! Helt sanslöst snällt! Det var så mycket att vi inte ens får plats med allt i Edvins garderob. Som tur är så har han ju två hem, så nu har jag delat upp det så han kan ha hälften hemma hos Erik! Snacka om tur! Får nog köpa en blomma eller nåt att fara upp med framöver, som tack när jag inte fick betala nåt! Hade dessutom tänkt köpa beiga chinos till Edvins skolavslutning. Det behövs inte nu, för det fanns ett par jättefina i nyskick med i klädhögarna! =) En del människor är helt enkelt helt underbart snälla!
Igår kväll skrev jag lite med Sophia på facebook.(En gammal klasskompis från grundskolan). Vi har inte pratat på evigheter, och då menar jag evigheter (flera år). Efter ett tag ringde hon upp och vi pratade nån timme i telefon. Mycket trevligt måste jag säga! Så kul när man återupptar kontakten med gamla vänner!
Idag har jag jobbat och solen har skinit! Inget besked om nån nyckel ännu, jag håller på blir galen! Om de inte hör av sig i morgon heller så tror jag att jag ska ta nycklarna och gå och titta hur mycket det är att städa, så jag i värsta fall får göra det själv. Själva "flyttstädningen" efter den förra är ju gjort, men det är ju nu efter rustningen, slipdamm och sånt....=/ Känns inte skitkul om jag måste göra det själv, men om jag ska hinna in och få nån hjälp med denna flytt så kanske jag blir tvungen. Allt sitter ju i klister tydligen!
Nu ska här packas vidare en stund. Klockan sju ska jag ut på promenix med Lottis och Helen!

Inga kommentarer: