Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 16 maj 2012

Men åååh vad jag hoppas!

Nu har jag varit på intervju. Det var inte igår man var det sist! Men jag kände mig inte nervös på nåt vis, och det kändes väldigt bra. Nu gäller det bara att inte hoppas för mycket så man blir besviken, vilket jag lätt gör. Jag VILL verkligen ha det där jobbet, även fast det är på halvtid och tillfälligt! Men det kan bli mer efter december då det är slut på vicket, men det kan lika gärna inte bli nåt alls efter december. Men det struntar jag i, det är en chans att få göra nåt annat! Att kombinera det med det jobb jag har nu lät inte som nåt problem för dom om det blir aktuellt....OM det blir aktuellt som sagt. Men jag hoppas, ååh vad jag hoppas!!! De skulle höra av sig tidigast i slutet av nästa vecka...de har så klart några till som de ska träffa och prata med först...Spännande, spännande.....

Inga kommentarer: