Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 31 maj 2012

Frusen

Burr, vad jag fryser! Stod och tittade när Thea hade fotbollsträning ute i en timme. Det var lite småkallt och dessutom började det regna. Trodde jag skulle frysa ihjäl innan det var klart! Så nu har jag druckit en kopp te, det brukar vara det bästa när man fryser! Ska faktiskt snart lägga mig, det har blivit sena natten flera dagar i rad, så jag börjar känna mig rätt trött.
På jobbet hade vi en trevlig utflyktsdag idag. Kul att göra nåt annat än det vanliga!
Jag har fortfarande inte fått hjälp att sätta upp hyllor och sånt på väggarna, det blev lite uppskjutet, men i morgon kanske! Då ska ni få se bilder sen när det är klart här i vårt fina nya hem!
Skönt med fredag i morgon. På lördag ska jag och Ann gå på tivolit med barnen och sen på söndag är det fotbollsmatcher för lilltroll. Hoppas det inte blir regn som det sägs att det ska bli!

Inga kommentarer: