Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 17 maj 2012

Jooorå, nu är man igång! ;-)

Ääääntligen har jag kommit igång på riktigt med att packa saker. Har packat nio kartonger hittills, och jag börjar känna mig orolig att kartongerna inte kommer att räcka till, då jag hittills bara tagit mitt minimala kök! (Och då givetvis inte allt, eftersom man behöver använda en del saker i några dagar till...)Hur mycket saker har man egentligen?? Nåja, hoppas jag får nycklarna snart nu så jag kan gå bort och packa ur någon kartong i så fall.
Helena, som jobbar på Brännan kom förbi och ville handla Newbody-saker. Fick en trevlig pratstund och kaffe på köpet. Trevligt, det var länge sen jag träffade henne!
I morgon fm ska både Jonathan och Thea till frissan, Jonta ska klippa sig rejält säger han, och Theas hår måste jämnas till. Vi körde en budget-variant sist då vi gick till en "frissa" som inte var riktigt utbildad, och det märktes. Håret är längre på ena sidan och luggen alldeles hackig...=( Man kan ju vara duktig även fast man är outbildad, men det var inte denna enl mig. Det är då inte så jag ringer dit igen om man säger så... Så nu ska det fixas till!
Thea hostar som bara den, men hon kändes inte lika varm nu, så jag hoppas hon bara hade en "febertopp", annars får vi ställa in både frissan och ridningen i morgon...och det vill vi ju inte!
Känner mig nöjd att jag tagit semester i morgon. Har en hel del att göra om man säger så! Nu ska jag gå och sova...Natti natti!

Inga kommentarer: