Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 21 maj 2012

Ingen nyckel...=(

Ringde Härnösandshus idag. Målningen och golvet var klart, men lägenheten är inte urstädad ännu, därför kan jag inte få nycklarna och flytta in (om jag inte städar själv förstås!) Jag föreslog att jag kan flytta in där som den är och de städar min lägenhet i stället...=) Men det gick dom inte med på... och jag vill inte ta på mig städningen själv! Hon skulle ringa och boka städning till lägenheten och återkomma så fort som möjligt...Hon ringde inte på hela dagen idag i alla fall...Hoppas hon ringer i morgon. Bara jag får ett datum så är jag nöjd!
Idag har jag jobbat riktig långdag. Började halv åtta och sen personalmöte direkt efter till halv åtta nu i kväll. Och nu skulle jag behöva fortsätta packa. Men jag vet inte om jag orkar det! I morgon slutar jag halv fyra, får packa mer då i stället...
Adjöken för idag.

Inga kommentarer: