Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 17 maj 2012

Host host...

Min lilla sjukling....=(
Nu är det Thea som har fått hosta! Hon började igår men inte så farligt. Men idag har det blivit värre och värre och nu tycker jag att hon känns lite varm också. Blir ingen fotboll för hennes del, trots att det slutat regna. Stackars lillgumman! Måste nog åka bort till Erik och hämta hostmedicinen som jag tog dit när Edvin hade sån hosta när han var där. Elände!
Idag har jag ombesiktat bilen så nu är den godkänd och klar. Känns skönt att det är gjort och att jag fixade det på alldeles egen hand den här gången! Tänk vad duktig jag är! ;-)
För en stund sen ringde Christina som är mamma till Martin som Jonathan umgås med. Jag känner inte henne särskilt väl, men hon ville fråga om jag var intresserad av att ta emot kläder som Martin har vuxit ur, till Edvin. Martin är ganska liten till växten och har nyss "passerat" Edvins storlek och så hade hon kommit att tänka på det! Jag var välkommen att komma upp och titta och ta det vi ville ha! Herregud vilka snälla människor det finns! Jag blir så glad av sånt där! Så det ska jag så klart göra... Jag undrade så klart vad hon ville ha för kläderna i så fall, men han skulle FÅ dom! Gulligt av dom måste jag säga.
Nu ska jag göra nån mat till mina host-troll. Fast Edvin är tack och lov lite bättre nu.

Inga kommentarer: