Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 19 maj 2012

Bordet....

Det kändes mer och mer skumt med den där som ville köpa bordet. Men ibland kanske man är misstänksam i onödan. I det här fallet visste jag inte. Kollade runt lite med andra och alla tyckte att det verkade skumt, så nu har jag svarat att han får leta ett annat bord. Det känns bra. Även fast det var han som skulle betala så känns det ändå inte säkert. Hoppas nån annan vill ha mitt bruna bord! ;-)
Nu ska jag fortsätta packa, har inte gjort så mycket hittills idag, har fastnat med en massa annat... Men Jonta har packat en del i sitt rum i alla fall, alltid något!

Inga kommentarer: