Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 19 maj 2012

Krångligt

Vilken följetong det här med bordet! Jag trodde givetvis att killen som skrev på engelska bor här nånstans, men tydligen bor han i England och vill ändå köpa mitt bord! Hm...verkar lite skumt tycker jag. Ett vanligt Ikea-bord liksom... Nåja. Han började pladdra om betalning via paypal och någon annan som skulle hämta bordet...Kan inte hjälpa att jag blir misstänksam och tycker att det verkar skumt. Jag skrev att jag vill veta ett datum och att jag vill ha pengarna kontant om det ska bli nån affär. Får väl se vad han svarar. Alltså jag har hört att det där paypal ska vara en bra och säker metod, men eftersom jag aldrig har använt det så känns det lite vanskligt och osäkert... Får se hur det blir, vore ju skönt att bli av med bordet innan flytten i alla fall!

Inga kommentarer: