Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 28 maj 2012

Orkeslös

Gnäll, gnäll, gnäll...men åååh vad jag är less på den här förkylningen, den tar knäcken på mig! Har varit hemma från jobbet idag och även i morgon. Halsen gör svin-ont och näsan täppt. Till på köpet har jag fått hosta. Har ju massor att göra här hemma så jag känner inte alls för det här. Nåja, lite har jag i alla fall packat upp även om det går långsamt.
Just nu är Edvin och Thea på cirkus. Patric ringde och undrade om de ville gå med dom! Kul!
Nu är det utstädat och klart i den förra lägenheten. Christina är snabb hon! Halv nio igår kväll kom hon hit och var klar. Då hade hon hållt på sen nio på morgonen! Hon sänkte priset ytterligare så det blev tre hundra ännu billigare! Vilken tur! Ångrar inte en sekund att jag "gav bort" städningen. Hade varken hunnit eller orkat. Dessutom är jag värdelös på att städa så där noga. Jag tycker att det är så förbaskat äckligt med golvbrunnar, hårbollar och snuskiga ugnar så jag vill bara kräkas! Hur kan man välja att arbeta med sånt?? Beundrar de som fixar det.
Thea kom med en fin blomma och ett kort på Mors dag igår. Gulligt! =)


Inga kommentarer: