Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 22 maj 2012

Kvällspromenad och tjuv-glutt i fönster!

Ljuvliga kvälls-sol! Vi gick en riktig långpromenad som slutade på över 8 km. Hurtigt! På tillbakavägen fortsatte vi bort till min "nya" lägenhet. Kom ju på att man faktiskt kunde kika in genom fönstren även på baksidan så jag såg hur det blev med färgerna i Jonathans och Theas rum. Såg även en skymt av hallen. Alla väggar såg jättefina ut tyckte jag! Nu är det bara köksväggen jag inte har sett, den jag är mest "skeptisk" till. Valde ju en grön nyans där, lite åt lime-hållet, fast den hette "Purjo". Av erfarenhet vet jag att det inte alltid blir så som man tror att det ska bli. Det är svårt att välja en nyans på en liten, liten ruta som ska se likadan ut sen på en stor vägg. Just grön tycker jag är jättesvårt. Vill inte att den ska bli för mörk, men den får inte heller se ut som "päronglass"... Jag hoppas att den blev som jag har tänkt mig. Ska bli spännande att se! De nyinlagda golven såg jättefina ut också! Nu vill jag IN!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Hej Catarina! Kul att du hittade min blogg så jag kunde hitta din. =)
Du verkar ha mycket spännande på gång, flytt och jobb-intervju och allt! Hoppas att allt går bra!!
En mysig blogg har du.
/Hanna

Catarina sa...

Tack Hanna!