Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 19 maj 2012

Jag och engelska...

Jag är inte den bästa på engelska, har aldrig varit och kommer aldrig att bli... Idag kom det ett sms från en kille som skrev: "Har du möbeln kvar, i så fall vill jag köpa det! Svara mig på engleska", och så stod det en e-postadress... Hm....Möbeln innebär givetvis bordet eftersom det är den enda möbel jag säljer...Det lät lite märkligt det där med att jag skulle svara på engelska eftersom hans meddelande kom på svenska, men jag vågade inte annat än lyda, så jag fick helt enkelt gå in på google translate så det inte skulle bli en massa fel. Nu har jag svarat killen både på engelska och svenska för att gardera mig, men det var synd att det inte fanns nåt telefonnummer att svara till istället för en g-mailadress. Jag är inte van att använda g-mail själv så jag har ingen aning om hur det funkar och om mitt meddelande har kommit fram. Hoppas han svarar igen och kommer och köper bordet, nu när det äntligen verkar vara en som är intresserad! I så fall blir det ett vitt BJURSTA för min del! =)

Inga kommentarer: