Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 30 maj 2012

En grön period i livet

Jag har egentligen aldrig gillat färgen grön. Men nu helt plötsligt inreder jag med grönt! Valde ju en grön fondvägg i köket och nu har jag matchat med gröna dukar, kuddfodral och filt i soffan. Blev hur fint som helst! Somrigt och fräscht! Jag är en sån som har perioder med färger. Har haft en lång period (sen jag flyttade till förra lägenheten) då jag inrett med rosa, rosa, rosa....Tycker fortfarande att det är jättefint, men tänkte att det kan vara kul att förnya sig. Och så blev det just grönt. Och jag tycker att det är fint! Jag som inte gillar grönt, eller? Man kan visst ändra sig! Fast jag står dock fast vid att det bara är vissa nyanser av grönt som jag godkänner. Innan min rosa period hade jag en lila, en turkos och en brun "period". Undrar vilken färg det blir nästa gång? Blir lite manisk och vill ha väldigt mycket i just den färgen och då kan det sitta i bra länge innan jag förnyar mig. Det känns i alla fall helt rätt med grönt just nu! Sommaren knackar ju på dörren!

2 kommentarer:

Christina sa...

Jag är så nyfiken!!!

Catarina sa...

=)Kom o titta!