Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 30 november 2011

Regnväder

Den lilla snö som kom till min förskräckelse här om dagen, är nu bortregnad. Det är barmark igen och plusgrader. Nog är det lite konstigt. Det värsta med det är att det brukar frysa den här årstiden och då blir det snorhalt i stället. Jag slutade tidigt som alltid på onsdagar, veckans bästa dag! Har känt mig så stressad på jobbet den sista tiden. Vi personal räcker inte till schemamässigt och det är minst sagt tufft. Får mystiska stress-symptom. Igår tex tänkte jag köra ut matvagnen och natta den med de andra barnvagnarna på jobbet....;-) Inte helt normlt, mina arbetskamrater tyckte att det var dags att söka hjälp...;-) Är allmänt förvirrad och glömmer saker o ting mer än vanligt. Ser fram emot lite ledigt i jul! Har tagit ledigt dagen innan julafton och dagarna mellan jul och nyår. Men det är mina sista semesterdagar som ryker! Nu inväntar jag Ann som ska komma hit och fika. Känns som hundra år sen vi träffades sist. Ska bli kul. I morgon kväll har vi julfest på jobbet. Slutar halv fem, sen börjar personalmöte kl fem och julfesten i anslutning till det. Blir en lång-dag! (Men kul med julfest förstås!) Har fått ett nytt uppgiftsblad från kursen... Två olika dikter ska skrivas bland annat...Jag som älskar dikter så mycket!!! =/ Känns lite halvtråkigt, hade hoppats på nåt roligare! Men men, om det ska skrivas och läsas en massa dikter hela tiden så kanske det blir en riktig poet av mig till slut, vad vet man?

Inga kommentarer: