Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 10 november 2011

Samtal

Igår fick jag o Erik mail från Jonathans mentor att det är jobbigt igen. Dåligt engagemang och motivation, samt lite tråkig attityd. Inte kul alls!!! Så idag har vi haft ett snack med honom, och jag hoppas att det vänder!!!! Han har i alla fall lovat. Usch, det är jobbigt när det blir så här. Just att få honom själv att förstå varför skolan faktiskt är viktig. Nåja...

Nästa vecka är det andra tråkigheter. På torsdagen ska jag på morfars begravning. Är ledig från jobbet både torsdag och fredag. Skönt så jag slipper stressa hem efter begravningen.

Igår hade jag medarbetarsamtal på jobbet, det gick bra. Berättade precis som det är för Karin, att jag helst av allt vill göra nåt helt annat. Det kändes skönt att få det sagt och jag fick jättebra stöd av henne.
Har haft en riktigt bra dag på jobbet idag. Det händer ju roliga saker i mitt liv också, som lättar upp! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blir jag lite nyfiken!!!!!
Har det hänt ngt speciellt tro???
Kram Linda Viberg

Catarina sa...

Ja man vet aldrig...;-)