Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 2 november 2011

Nu har det hänt...

Hm...Idag när jag skulle slänga nåt i soppåsen såg jag nåt misstänkt.... en hög med hårstrån som såg ut att komma från Thea... Kände paniken stiga innan jag hade sett hur hon såg ut... Ropade in den misstänkta och ifrågasatte om hon hade klippt sitt hår? Hon såg mycket skamsen ut och nickade. Jag fick se det vackra på huvudet och förmanade henne om att man inte får göra så och att det borde hon veta eftersom hon är 6 år. Jag fick förklarat för mig att det hade varit en knut i håret som inte gått att kamma ut så hon var "tvungen". Det syns inte så väl om  man inte vet om det, det hade kunnat vara värre. Det är aldrig någon av barnen som klippt sig själva förut konstigt nog. Men nu har det hänt. Tur det var en lindrig variant.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bättre dom klipper sig själva, än klipper till andra ;) Nä, förlåt den va dålig :)) /Micke