Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 23 november 2011

Dikter

Idag när jag slutade var jag på biblioteket och lånade mig en diktsamling !!! Och nej, det är inte frivilligt, utan för att det ingår i kursen. Läsa dikter är inte min grej, så det ska bli intressant bara därför. Kanske jag får en annan syn på dikter sen? Hm.....Nåja. Efter det gick jag en sväng på stan. Var på Inreda & sånt och tittade på alla fina saker och önskade att jag var rik så jag kunde köpa allt jag ville! Men jag fick nöja mig med en ny "julduk" och låtsas-snö och adventssiffror att dekorera i ljusstaken med. Blir nog fint det! Kan ju inte påstå att jag känner någon "adventsstämning" än i alla fall. Städningen skjuter jag fortfarande på. Det kanske får bli på lördag i stället. Måste ner i förrådet och gräva fram ljusstakar i röran och hoppas på att de fungerar...alltid brukar det vara nån lampa som har pajat sen sist...=/
Nu ska jag leta fram nåt att äta. Alltid lika upplyftande och roligt att äta själv. Eller inte. Tråkigt som bara den rent ut sagt!

Inga kommentarer: