Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 28 november 2011

En sån där jobbig dag

Efter en mycket trevlig söndag har jag haft en mindre trevlig måndag, av olika anledningar. Många irritationsmoment med månadens helvetes- huvudvärk på det. Bläh. Men så kan det vara ibland! Barnen har i alla fall kommit hem och det känns bra! De finaste på jorden! Längtar till den sextonde då det är Luciafirande på skolan, årets näst bästa...(efter skolavslutningen). Och i år är ju Edvin och Thea med i samma Luciatåg! Oj vad mamman ska grina!!! ;-) Hade fått svar från min handledare ang Hexametern idag. Hon hade bifogat nån liten intro-film som jag kunde ta lärdom av...hm...jag öppnade upp den och tittade en snutt, men sen stängde jag av igen. Blev inte direkt klokare. Måste sätta mig när jag känner att jag har tid och titta på den ordentligt. Den skulle ju egentligen vara inne idag, men denna gång får jag bli försenad, så är det bara! Får vara nöjd att jag har hunnit med allt annat i tid!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket sammanträffande, hade en mycket trevlig söndag jag med :) / Micke

Catarina sa...

Haha, ja vad lustigt! ;-)