Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 4 november 2011

Nu är änglarna tillsammans

Idag har morfar åkt till mormor i himlen. Nu är de tillsammans igen och har det bra. Han slipper lida. Hur förberedd man än är så blir man så ledsen när det händer. Mamma ringde mig när jag var på jobbet och sa att det hade hänt. Han hade somnat lugnt och stilla. Jag hade turen att kunna gå från jobbet lite tidigare. Hämtade barnen, berättade för dom och sen gick vi hem och tände ett ljus. Vi pratar och gråter, gråter och pratar. Men mitt i sorgen så känner jag en lättnad att det fick gå så fort. Jag är så glad att jag åkte hem i helgen. Vila i frid min älskade morfar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag beklagar sorgen. Även fast man är förberedd och även fast man är tacksam över att det går fort så är det jobbigt. Krama om Thea från mej. Hälsningar Anneli

Catarina sa...

Tack Anneli! Jag ska krama om Thea!

Christina sa...

Ja gumman nu är våra älskade änglar tillsammans igen,men vilka underbara minnen vi har kvar!!!Kram!

Catarina sa...

Ja det har vi verkligen mamma, de finaste minnena man kan ha!