Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 21 november 2011

Dagens bästa

I morse satt jag o Thea och pratade om jul och julklappar. Jag frågade henne om hon hade något förslag på vad vi kan köpa till mormor och Jerry i julklapp? Thea funderade en lång stund så som bara hon kan innan hon svarade: "- Jag vet! Till Jerry kan vi köpa en näs-strimlare, för en sån behöver han!" Hm... Jag funderade också och frågade till sist vad det är för något? "- Men det är ju en sån där man tar bort hårstrån i näsan med!" sa Thea med en röst som lät som att jag var ganska korkad som inte visste det... "- Jaha, menar du en nästrimmer?" frågade jag. Och det var ju det hon menade... "För en sån behöver Jerry, det vet jag!" =) =) HAHAHAHAHAHAHAHAHAA.... Ja, om Jerry behöver en näs-strimlare eller ej vet jag inte, men det var rätt roligt....;-) ( Nå Jerry, önskar du dig en näs-strimlare av tomten?? ;-))

Inga kommentarer: