Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 22 november 2011

Så där ja...

Nu har jag sovit kan man lugnt säga. Somnade ca halv nio igår kväll och sov tills klockan ringde 05.25. Nu jäklar måste jag väl ändå vara lite piggare i kväll! Orkar inte med mig själv när jag blir så där trött. Pratade i alla fall med syster yster en bra stund igår och jag behöver väl inte säga mer. Vi skrattar så vi kiknar, vi undrar själva hur vi lyckas varje gång? Men kul är det! Jag har drömt om uppgiften jag bävar för i kursen, att skriva en rolig historia på Hexameter. Fråga mig inte vad det är, för det har jag själv inte förstått ännu. Synd att jag inte har gjort den på riktigt, som jag hade i drömmen. Måste nog ta i tu med det där snart nu. Kan inte skjuta på det hur länge som helst. Herregud, det är en hel timme tills jag ska gå till jobbet! Så kan det gå när man somnar för tidigt på kvällen. Idag blev det inget snoozande, som det alltid blir i vanliga fall....
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja alltså vad är ett sexfotat versmått med fallande rytm??? Där 5e foten alltid är en daktyl??? Undra om dagens illegala "kemikalier" inte va så värst illegala på den tiden :)))) Jag är iaf övertygad om att du fixar det!!! /Micke

Catarina sa...

Usch, nu lät det ju ännu svårare....;-) haha....