Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 19 november 2011

Lussekatter

Idag har jag och Thea bakat lussekatter. Skönt att ha det avklarat, det är inte det roligaste jag vet, men samtidigt hör det till, så jag vill inte avstå heller! De blev inte så snygga i år, flera såg mer ut som julgrisar än "katter"...=) Men de smakar nog lika i alla fall!
Tänkte kanske baka nåt mer, men just nu försvann lusten. Får se om den kommer åter.
Varje år när vi bakar lussekatter ska Thea göra en "pizza" också, nåt hon kommit på själv och gjort till sin egna tradition... Den kan hon äta upp direkt och behöver inte spara till jul....;-)

Inga kommentarer: