Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 26 november 2011

Effektiv

Idag har jag hittills fått mycket gjort. Direkt i morse åkte jag till Coop och köpte en kupévärmare till bilen, och en sop. Köpte även en julklapp där som Edvin har önskat sig som var nedsatt i pris, ren tur! Sen for jag vidare till Dollar store där jag köpte en liten spade som jag kan ha i bilen, och lite annat smått och gott som blockljus och servetter... När jag kom hem skulle jag testa om motorvärmaren och kupévärmaren funkade.... Då passade så klart inte nyckeln som jag fått av Härnösandshus till motorvärmaruttaget!!!! MORR MORR MORR, vad irriterad jag blev. Gick inte att få upp den hur jag än försökte, så nu blir det till att ringa dit igen på måndag. Nåja, gick i alla fall in och satte igång med städning direkt. Tog äntligen bort badkarsfronten och skurade där under. Blääääääh vad äckligt!!!!! Men nu är det gjort, och golvbrunns-snusket också.... Huuuuga. Sen har jag slagit in en liten hög med julklappar också. Och eftersom jag har köpt julkort kanske jag ska skriva dom på en gång? Oj oj oj, vad jag är ute i tid med allt i år. Allt för att slippa ta itu med skrivuppgifterna...;-) Men det måste jag också göra snart.
Ha en fin lördagskväll! I morgon är det söndag och jag ser fram emot den! =)

Inga kommentarer: