Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 13 november 2011

Hur bleker man med klorin??

Usch vad irriterad jag är! Har en massa vita linnen och lakan o annat vitt som blivit liksom lite så där "grådassigt" ni vet... så jag tänkte att jag skulle bleka allt vitt med klorin så det skulle bli riktigt vitt igen. Doserade som det stod på flaskan, men allt är lika "grått" i alla fall! Hur gör man egentligen?? Nån som vet? Jag hällde klorinet i tvättfacket, man kanske ska hälla det dirkekt i tvättmaskinen i stället? Morr, morr...
Det är nog sci-fi-storyns fel att jag blir så lättirriterad. Jag har börjat två gånger nu, sen jag har raderat det lilla som var. Nu finns det ingenting. jag kan inte skriva science fiction! Nu ska jag slå in julklappar så jag får tänka på nåt annat ett tag.
Kanske var jag ensam i världen om att somna på bion när jag såg "Sagan om ringen". Så mycket älskar jag sci-fi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag brukar köra förtvätten med klorin sedan som vanligt //P