Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 27 november 2011

Gardinbekymmer

Ja vilka problem man kan ha!!! Tyckte ju gardinerna med lingonkransarna såg så fina ut när jag köpte dom...men när jag satte upp dom var de för det första "genomskinliga" och lingonkransarna var så svaga då de liksom försvann, det såg ut som jag hade svarta genomskinliga gardiner. Så ville jag ju inte ha det. Så nu har jag velat hit och dit hur jag ska ha. Tog fram de röda med hjärtan som jag haft ett par år och satte de tillsammans med helsvarta längder. För visst kan man ha svart och rött? Tänkte först ta de vita längderna till som jag brukar eftersom hjärtana är vita, men jag orkar inte stryka mer nu... och så dämpar det svarta det röda lite. Jag vill inte ha för rött här, för det passar som sagt inte här. Vilka värdsliga problem va?? Äh nu får det duga!

Inga kommentarer: