Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 13 november 2011

Ååååh så skönt

Men tänka sig vad jag kan bara jag börjar!!! Slog in alla juklappar och sen började jag äntligen med den tråkiga sci-fi-berättelsen. Kom på att det blev enklare om jag skrev den avsedd för barn och det finns ju ingen regel som säger att den måste vara för vuxna. Det tog kanske ett par timmar. Nu är fem A4-sidor färdigskrivna och klara! Känns förträffligt bra! Den var den största och jobbigaste uppgiften den här gången. Den ska vara inne den 28 november, så för en gångs skull är jag tidigt ute! Om jag dessutom lägger ut den på responsgruppen nu så är jag först den här gången, för när jag tittade tidigare idag så var det ännu ingen som lagt ut sin. Fast jag väntar nog lite, det känns lite jobbigt att vara först på nåt vis också...Men SÅÅÅÅÅ skönt det känns! En stor sten som lossnat, det här var den värsta uppgiften hittills tror jag. Hoppas jag aldrig mer i hela mitt liv behöver skriva science fiction.

Något annat som känns skönt är att min broders flickvän som är hårfrisörska ska ta sig an mitt hår på onsdag när jag kommer. Åker direkt dit och ska klippa, färga/slinga. Känns loooovely. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat!!!! Vad jätteduktig du är :) Fast det fanns ju iof inga tvivel om att du skulle fixa det galant :) /Micke

Catarina sa...

Tack snälla du! =)