Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 2 november 2011

Plugg och PMS-huvudvärk

Varenda eviga månad får jag ett par dagars extrem huvudvärk som ett brev på posten. Vaknade med denna idag. Två Ipren till frukost hjälpte inte ett endaste dugg. HATAR detta! Och idag måste det så klart pluggas eftersom de sista uppgifterna på förra bladet ska vara inne senast idag... Några noveller som ska läsas och skrivas några rader om. Är SÅ svårt att koncentrera sig på att läsa när det känns som nån sitter och slår en i huvet hela tiden. =/ Tur i oturen att jag är hemma idag med Edvin, vars mage är bra igen, tack o lov. Han bygger lego som vanligt och Thea tittar på film, Mio min Mio. Minns att jag såg den på bio när den kom, med min kompis Linda och hennes storasyster. Tyckte den var lite otäck då... Nu måste vi äta nån lunch. Idag köpte jag en motorvärmarkabel på Tradera. 140 kr i stället för 329 ny. Känner mig nöjd med mitt köp. Finns ju roligare saker att lägga pengarna på. Fy så tråkigt att köpa saker till bilen. Men man måste väl förbereda sig för den hemska årstiden som väntar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Beror på vad man köper till bilen ;)) lull lull är ju kul :))) Uscha med huvudvärk!!! Krya på dig!!! /Micke