Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 21 november 2011

HAHA!!!

Hahahahaha, ååh vad jag är trött. Måste skratta lite åt jag vet inte vad. Bara ändå. Suck. Usch vad jag fryser, har stora raggsockar (Tack för dom syster yster!) och en filt på mig. Så där trött-frusen. Skulle nog behöva ett pigg-piller av nåt slag, finns det såna? Oj oj oj, hur ska jag överleva vintern? Klockan är bara sju. Illa illa. Nåja, det kommer en tid igen när fåglarna kvittrar och det blir grönare och ljusare ute. Längtar. Jag vill gå i ide! NU. Det är bra att skratta har jag hört. Så jag försöker lite till....=)

Nu ringer syster Madde. Hon hörde min bön. Nu får jag skratta på riktigt!

Inga kommentarer: