Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 29 november 2011

Tårar

Idag medan jag lagade mat satt Thea i sitt rum och pysslade vid skrivbordet. Efter en stund kom hon in i köket och frågade: "Mamma, ska vi till gammelmorfars grav när det är jul?" Jag svarade att det ska vi inte, eftersom mormor och Jerry ska komma hit i jul så vi åker inte ner nåt. "Vad synd, för jag har gjort ett kort som jag ville ställa på hans grav" sa Thea då och visade mig detta. Gissa om mina tårar började rinna? På den översta bilden står det "Jag ville inte att du skulle dö, du är bäst" och på bilden under står det "Jag älskar dig, ett julkort".


...Och här är framsidan...

Lilla älskade go-gumman, hon har så mycket tankar!

7 kommentarer:

Christina sa...

Älskade barnbarn!!! Jag tar kortet med mig hem så hon får lämna sin hälsning. Kram!

Catarina sa...

Det var precis vad jag sa till henne! =)

Linda sa...

Förstår verkligen att dina tårar kom. Vilken otroligt varm och omtänksam dotter du har. Kortet var verkligen fint!

Catarina sa...

Ja hon är omtänksam o fin min lillgumma!!!! =)

Anonym sa...

Men så otroligt fint :) Vilket hjärta!!!! / Micke

Anonym sa...

Hon är inte bara din lillgumma /P

Catarina sa...

Okej då, hon är väl din också då...;-)