Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 27 november 2011

Vinter

Jaha då är den här. Vaknade vid fem och började med att oroligt titta ut. Då hade det ännu inte börjat. Sen dess har jag varit vaken...och nu har det börjat. Det vita eländet har anlänt. Alla är så glada. På facebook skriver alla "Äntligen" osv. Ååh vad jag önskar att jag kunde känna en liten liten del av det där som de känner. Jag börjar nästan grina på riktigt, så mycket hatar jag det! Jag önskar så mycket att jag slapp känna så här, det är ren ångest. På riktigt. Det går inte att förklara för de som inte förstår. Mår riktigt riktigt dåligt av det här. Finns det nåt som heter snö-terapi?? I så fall borde jag nog boka en tid.

En liten tröst är att Klart.se visar fyra grader varmt och sol i morgon....

2 kommentarer:

Christina sa...

Boka en tid till mig också...

Anonym sa...

Snöbollskrig finns ;)) /Micke