Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 15 november 2011

Positiv feedback och motorvärmaruttag

Idag är det tisdag, men det känns som torsdag. Förmodligen för att jag bara jobbar i morgon och sen är jag ledig torsdag o fredag. Det ska bli skönt, även om det kunde vara av roligare omständigheter. (Begravning på torsdag) Åker direkt jag slutar i morgon, så jag är nere i skaplig tid. Halv fyra ska jag vara hos Malin på salongen och bli fin i håret. Skönt! =) Idag hade jag fått första kommentaren på sci-fi-storyn! Blundade nästan när jag öppnade upp den, för jag hade väntat mig mer ris än ros om man säger så.... Tjejen som kommenterat skrev att hon älskade den!!! Gissa om jag blev glad? Det måste väl vara det bästa betyget man kan få? Det spelar ingen roll om övriga i gruppen kommer att skriva dålig kritik, så finns det i alla fall en som godkänt min "hat-historia". Känns såå skönt! Väntar fortfarande på att få betyg på delkurs 1, men det verkar ta sin tid. Har gjort skrivläxa med Edvin. Han gillar inte att skriva förstår jag. Han halvgrinade och var jättearg över den läxan. Inte lik mig om man säger så, den typen av läxor gillade jag! Från det ena till det andra skulle jag testa min motorvärmarsladd idag tänkte jag, över natten alltså, eftersom jag tar bilen till jobbet för att åka direkt till S-hamn efteråt. Så jag var förutseende för en gångs skull och gick och skulle stoppa i den förut. Det gick inte. Eller jo, den passade ju i uttaget på bilen, men sen upptäckte jag att jag måste ha en nyckel för att komma åt själva uttaget. Det hade jag inte märkt, och ingen nyckel har jag fått, så jag gick in o ringde Härnösandshus som sa att jag måste komma dit och kvittera ut en nyckel, och att det kan man bara göra mellan kl tolv o ett! Morr morr, så det får bli en annan dag. Tänk så typiskt mig att inte ha märkt det förrän nu, när det är dags att använda den. Nåja, det är ju inte superkallt ute, men jag bara tänkte att jag skulle testa den nu.

Inga kommentarer: