Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 21 juni 2010

Trötter

Idag är en sån dag då det känns som jag skulle kunna somna ståendes. Helt slut. Därför tänker jag inte skriva så mycket, utan gå och lägga mig i stället. Öppnar i morgon dessutom....jäsp... Nu är det endast åtta arbetsdagar kvar till semestern. Underbart. MEN...jag vill ha sommar på min semester, inte dessa höstvindar som det känns som nu...burr. På fredag är det midsommarafton. Har ingen aning om vad vi ska göra. Men det ordnar sig alltid. Bara att man är ledig gör ju dagen fantastisk. Hörs det att jag är lite less på jobbet just nu?? Känner mig lite trött på förändringar på jobbet. Först Sländan, vidare till Grönbacken, där de också var i förändringsfas, som jag kastades in i. Sen byte till Gånsvik, där det förändrades i miljön på avdelningen också....och nu denna stora förändring i huset vilket för mig innebär helt ny avdelning och nya arbetskamrater igen... gaaaaaah.....känner mig mättad för ett tag. Vill bara "vara" och "bo in mig" där jag ska vara nu.... känns som att semestern är välbehövd i år också. Men nu vidare till ..... sängen......*God natt*

Inga kommentarer: