Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 15 juni 2010

Grattis på ettårsdagen!

Kom på att min blogg fyllde ett år igår, så Grattis till Vardagsdagboken får jag väl säga!!!
På tal om kalas var Thea på kalas i förrgår, och så är hon bjuden på ett kalas på lördag, och ett på söndag! Herregud vilket kalasande! Så nu blir det presentinhandling i veckan igen, till en pojke och en flicka! Och snart är det Edvins tur att fylla år. Åtta hela år! Undrar vad man ska köpa till honom då?

6 kommentarer:

Madde sa...

Det är så konstigt när man ska kommentera här hos dig, för när man tryckt på "Publicera din kommentar" så står det att det inte finns några kommentarer, och så måste man trycka en gång till. Så är det alltid, konstigt? Så det kanske är många som kommenterar, fast det inte kommer med? Mysko!

Madde sa...

Å bara för att jag skrev det där så blev det ju naturligtvis publicerat på första försöket! :)

Catarina sa...

Hm, det var skumt... undrar vad man kan göra åt det?? Teknisk som jag är... och ja, chokladen var god, såklart! ;-)

Cecilia sa...

Grattis bloggen! ;-)

Jonna sa...

sv: tack snälla du :) hehe grattis på din blogg :P

Anja sa...

Ja må den leva.....grattis!